مشروح اخبار


» رزمایش گردان‌های بیت‎المقدس در گچساران برگزار می‌شود



فرمانده سپاه گچساران گفت: پنجم و ششم اسفندماه رزمایش گردان‌های بیت المقدس با هدف نمایش اقتدار بسیج در شهرستان گچساران آغاز می‌شود.


رزمایش گردان‌های بیت‎المقدس در گچساران برگزار می‌شود

فرمانده سپاه گچساران گفت: پنجم و ششم اسفندماه رزمایش گردان‌های بیت المقدس با هدف نمایش اقتدار بسیج در شهرستان گچساران آغاز می‌شود.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر نورایی‌نسب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های سپاه در روزهای آتی اظهار داشت: در روزهای پنجم و ششم اسفندماه و با حضور جمعی از بسیجیان رزمایش بسیج در شهرستان گچساران برگزار می‌شود.

وی افزود: این رزمایش به مدت دو روز در سطح شهرستان برگزار می‌شود که در این راستا هماهنگی‌های لازم انجام گرفته و آماده برگزاری این رزمایش امسال هستیم.

نورایی‌نسب با بیان اینکه این رزمایش با هدف ارتقاء توان رزمی و امدادی و نمایش اقتدار بسیج است، گفت: محوری‌ترین برنامه‎های این رزمایش برگزاری صبحگاه مشترک با حضور مسئولان ارشد ‌شهرستان و در ادامه رزمایش انواع کلاس‎های آموزشی، عقیدتی و تمرین عملیات دفاع از کوی و برزن با رویکرد تاکتیک کمین و نیز آموزش و تمرین عملیات امداد و نجات است.

نورایی‌نسب اظهار کرد: در حال حاضر استکبار جهانی به دشمنی با اسلام پرداخته است لذا این رزمایش برای دشمنان موجب یأس و نامیدی و برای دوستان خوشحالی به همراه دارد.

وی با اشاره به وجود تهدیدات روزافزون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های مختلف از جمله تهدیدات نظامی، افزود: باید آمادگی و توان رزمی خود را هر روز افزایش داده و حفظ کنیم تا بتوانیم هر لحظه آماده دفاع از انقلاب کشور و موجودیت نظام خود باشیم.

وی هدف از برگزاری رزمایش گردان های بیت‏ المقدس را بالابردن آمادگی و توان رزم بسیجیان،به روز نگه داشتن عناصر بسیج در گردان ، حفظ و انسجام رویه در بین نیروها و همچنین آمادگی بیشتر برای کمک به آحاد مردم در برابر حوادث و بلایای طبیعی برشمرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گچساران با بیان این که نگرش دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر اساس دفاع همه جانبه و مبتنی بر جهاد فی سبیل الله است، افزود: در شرایط سیاسی جهان امروز دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی به دنبال تضعیف و تخریب روحیه ملت ایران اسلامی هستند که به نمایش گذاشتن این اقتدار و توان نظامی و دفاعی کشورمان موجب هراس و وحشت دشمنان می شود و بهترین پاسخ برای ادعای دورغین مستکبران است .

نورایی نسب خاطر نشان کرد: رزمایش بیت المقدس تمرین لشگرهای مردم پایه است که با هدف دفاع از شهرها در مواجهه با تهدیدات داخلی، عملیات امداد و نجات و هلی برن دشمنان انجام میشود.

وی تصریح کرد : این رزمایش یک تمرینی برای محک زدن نیروهای بسیجی و کارمندان ادارات بسیجی این شهرستان است.



تاریخ انتشار : 26 بهمن 1395 23:10



» اخبار مرتبط:

  • "تا روحیه سلحشوری بین بسیجیان هست دشمنان قادر به ضربه زدن به کشور و انقلاب ...
  • فرمانده سپاه گچساران:خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان نظام جمهوری اسلامی در ...
  • فراخوانی و آموزش ویژه گردان های بیت المقدس ناحیه مقاومت بسیج گچساران
  • پهباد گچسارانی در هفته بسیج به پرواز در می آید
  • برگزاری رزمایش 10 هزار نفری در کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler