مشروح اخبار


» همایش شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود



مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: همایش شوراهای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آزادی نفت گچساران برگزار می شود.


همایش شوراهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گچساران برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش گچساران گفت: همایش شوراهای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آزادی نفت گچساران برگزار می شود.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در گفتگو با راک نیوز ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش، گفت: اصلی ترین وظیفه آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است و بایستی با ایجاد جاذبه های مادی و معنوی نخبه های بیشتری را به سوی آموزش و پرورش جلب کنیم.

وی در ادامه از برگزاری همایش یک روزه شوراهای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران خبر داد و افزود: همایش شوراهای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مرضیه گرد معاون وزیر اموزش و پرورش،نورعلی عباس‌پور مدیرکل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش، روسای مناطق 13 گانه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین 29دی ماه در سالن آزادی نفت گچساران برگزار می شود.

پورالحسینی با اشاره به اهمیت شوراها در آموزش و پرورش گفت: شوراهای آموزش و پرورش بالاترین مرجع تصمیم گیری در آموزش و پرورش است .

وی افزود : در شوراهای آموزش و پرورش با اتخاذ بهترین تصمیمات ، زمینه برای پیشرفت و توسعه حوزه های مختلف آموزش و پرورش مهیا می شود.

پورالحسینی با بیان اینکه شوراهای آموزش وپرورش نهادی از مشورت و اتحاد است ، اذعان داشت : مشورت و شورا در نظام جمهوری اسلامی و بخصوص در دین مبین اسلام جایگاه ویژه ای دارد و بایستی در این زمینه توجه خاص داشت.

پورالحسینی بیان کرد: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی این همایش و با در نظر گرفتن تمامی امکانات، بهترین شرایط را به لحاظ فرهنگی و تربیتی ایجاد خواهیم کرد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر از اجرای این همایش استانی در شهرستان گچساران دست یابیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش ، موقعیت ویژه و بزرگی برای رسیدن به جامعه مطلوب آموزش و پرورش است.



تاریخ انتشار : 28 دی 1395 21:09



» اخبار مرتبط:

  • مدارس و آموزش نباید دچار مسائل خطی و جناحی شود.
  • گردهمایی معلمان گروه مطالعات و جغرافیا در شهرستان گچساران با حضور مولفین کش ...
  • مدیر آموزش و پرورش گچساران: ویژه‌ برنامه‌های اجرایی هفته معلم را تشریح کرد
  • تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از فرماندار گچساران+لوح تقدیر
  • "وحدت بایستی در مدارس نهادینه شود"
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler