مشروح اخبار


» تاجگردون: به جا بود پیام تسلیت سیدحسن خمینی از صداوسیما پخش می‌شد



نماینده ی مردم گچسارانو باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار به جا بود که در کنار ابراز تسلیت افراد و جریان‌های تندروی سیاسی پیام تسلیت سیدحسن خمینی، محسن هاشمی فرزند بزرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پیام معاون اول رییس‌جمهور یا حجت‌الاسلام دعایی یا پیام محمدباقر نوبخت از صداوسیما پخش می‌شد تا دوستداران فراوان آیت‌الله قدری آرامش می‌گرفتند.


تاجگردون: به جا بود پیام تسلیت سیدحسن خمینی از صداوسیما پخش می‌شد

نماینده ی مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار به جا بود که در کنار ابراز تسلیت افراد و جریان‌های تندروی سیاسی پیام تسلیت سیدحسن خمینی، محسن هاشمی فرزند بزرگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، پیام معاون اول رییس‌جمهور یا حجت‌الاسلام دعایی یا پیام محمدباقر نوبخت از صداوسیما پخش می‌شد تا دوستداران فراوان آیت‌الله قدری آرامش می‌گرفتند.

غلامرضا تاجگردون گفت: متاسفانه یکی از اخلاق‌های بد ما ایرانیان روحیه مرده‌پرستی ماست که اصلاح این فرهنگ بد حتی از طریق وضع قوانین جدید هم راه به جایی نخواهد برد.

وی با ناراحتی اظهار کرد: همانطور که شاهد بودید از یکشنبه که خبر رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رسما منتشر شد منتقدان و مخالفان تندخوی ایشان جزو اولین نفراتی بودند که با حضور در انظار عموم از طریق صداوسیما پیام‌های تسلیت دادند.

نماینده مردم گچسارانو  باشت در مجلس ادامه داد: البته بنده با صدور پیام توسط منتقدان یا مخالفان ایشان مشکلی ندارم اما وقتی جریانی تندرو که سالیان دراز به صورت سیستماتیک آیت‌الله و خانواده ایشان را آماج تندترین حملات و انتقادات غیرمنصفانه و ناحق قرار دادند جزو اولین افرادی بودند که در منظر عموم تسلیت گفتند انسان تعجب می‌کند.

تاجگردون خاطرنشان کرد: جریانی که ذاتا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را قبول ندارد و از ریشه با ایشان مخالف است کاملا هماهنگ و تشکیلاتی از طریق سیمای جمهوری اسلامی احساسی‌ترین سخنان را بیان کردند که بنده به عنوان یک شهروند ایرانی احساس بدی پیدا کردم که چرا چنین رفتارهایی به صورت سیستمی در داخل جامعه اسلامی انجام می‌شود.

وی حساب احمد توکلی را از منتقدان تندرو به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی جدا دانست و افزود: هیچ کس معتقد نیست که آقای توکلی انسان یک‌رو و صادقی نیست. ایشان به عنوان یک منتقد سیاسی و اقتصادی آیت‌الله همواره منصفانه و کارشناسانه و دلسوزانه نظراتش را طی سال‌های گذشته ابراز کرده است و یکشنبه شب نیز با حضور در سیما صادقانه به ابراز ناراحتی از غم از دست رفتن ایشان پرداخت.

تاجگردون متذکر شد: تا زمانی که جریان‌های سیاسی تندرو به این بلوغ و رشد معرفتی نرسند که در داخل جمهوری اسلامی نباید نسبت به اخلاق دینی و انسانی رفتار دوگانه و ابزاری داشته باشند فضای فکری، دینی و اخلاقی جامعه به آرامش نمی‌رسد.(منبع:ایسنا)



تاریخ انتشار : 21 دی 1395 01:14



» اخبار مرتبط:

  • با ارسال پیامی/ امام جمعه شهر سوق درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گ ...
  • اعضای هيئت نمایندگان اتاق بازرگانی یاسوج ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی, را ...
  • تاجگردون: هاشمی رفسنجانی علی رغم برخی بی‌مهری‌ها جایگاه رفیعی نزد مردم دارد
  • توکلی: رهبری در جلسه ای گفتند امام (ره) آقای هاشمی را بیشتر از بقیه قبول دا ...
  • پیام تسلیت سیدحسن خمینی به نماینده رهبری درکهگیلویه وبویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler