مشروح اخبار


» شوک بزرگ به فوتبال فارس ؛ تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز ازلیگ یک کنار کشید!



در حالیکه تنها پنج روز به آغاز رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور (هفدهم مرداد) باقی مانده، تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تعطیل شد.


در حالیکه تنها پنج روز به آغاز رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور (هفدهم مرداد) باقی مانده، تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز تعطیل شد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، حدود 2 هفته پیش تمرینات تیم فجرسپاسی برای فصل جدید لیگ دسته اول آغاز شد و این امر در حالی رقم خورد که بازیکنان تیم بدون سرمربی و با مربیان سال 94 کار را شروع کردند. تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز چند سالی است که از مشکلات مالی رنج می برد و بارها این مشکل از سوی مربیان، دست اندرکاران باشگاه و بازیکنان اعلام شده است. این تیم که یک زمان از تیم های سازنده و مطرح کشور بود هم اینک پنج سال است از راهیایی به لیگ برتر دور مانده است و فصل گذشته نیز فرصت خوبی داشت تا به لیگ برتر صعود کند اما آنچه که به گفته مربیان این تیم سبب ناکامی شد، مشکلات مالی بود. مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: از آنجا که مشکل مالی این باشگاه هنوز حل نشده، تمرینات این تیم را تعطیل کردیم. ظهراب قنبری افزود: نامه ای به استانداری فارس ارسال و انصراف خود را از حضور در رقابت های دسته اول کشور اعلام کردیم. وی اضافه کرد: سرپرست این تیم هم که از این بلاتکلیفی خسته شده بود استعفای خود را به باشگاه ارائه داد. فصل جدید رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور با شرکت 18تیم از هفدهم مرداد 95 آغاز می شود و در پایان دو تیم اول و دوم به لیگ برتر سال 96 صعود خواهند کرد. تیم فجر در نخستین هفته از این رقابت ها (هفدهم مرداد) در رفسنجان به مصاف تیم مس این شهرستان که مربیگری آن را علی کلانتری سرمربی فصل گذشته فجر به عهده دارد، خواهد رفت.



تاریخ انتشار : 13 مرداد 1395 03:43



» اخبار مرتبط:

  • رئیس امورورزش نفت و گاز گچساران خبرداد:تمرینات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ...
  • حریفان شهرداری یاسوج در لیگ دسته 2 کشورمشخص شد
  • یک خبر خوش برای شیرازی ها !
  • تمرینات و تست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران آغاز شد
  • غدیری همه را مایوس کرد/شهرداری یاسوج برای لیگ برتر بسته نشده
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام