مشروح اخبار


» تسهیلات تا سقف 10 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحمد



رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای تولیدی که ظرفیت تولید و یا تنوع محصولات خود را بالا ببرند تا سقف 10 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

 


رئیس سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای تولیدی که ظرفیت تولید و یا تنوع محصولات خود را بالا ببرند تا سقف 10 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، داریوش دیویده در بازدید از بزرگترین واحد صنعتی، تولیدی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: واحدهای تولیدی که ظرفیت تولید و یا تنوع محصولات خود را بالا ببرند تا سقف 10 میلیارد تومان تسهیلات دریافت می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از مجتمع فولاد بویراحمد با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر یکی از مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی تامین سرمایه در گردش است که دولت با ارائه برنامه‌های لازم عزم راسخی برای حل این مشکلات دارد.

دیودیده ادامه داد: گاها در اعطای تسهیلات بانکی مشکلاتی میان تولیدکنندگان و بانک‌ها وجود دارد که با حمایت دولت و ارائه راهکارها و دستورالعمل‌های صادره از سوی مقامات عالی دولت تلاش گردیده با برطرف کردن این موانع و مشکلات، صنعتگران بتوانند از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای دریافت تسهیلات استفاده کنند.

وی گفت: تاکنون با حمایت استاندار به عنوان نماینده عالی دولت در استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان و تشکیل ستاد تسهیل موانع تولید گام‌های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است.

وی افزود: صنعت در استان ما سابقه زیادی ندارد و از آنجایی که عمده واحدهای تولیدی، اقتصادی ما با حمایت بانک‌ها و سرمایه‌گذاری سیستم بانکی فعالیت دارند، انتظار داریم نهایت همکاری را با صنعتگران و تولید کنندگان واقعی داشته باشند.

این مسئول ضمن قدردانی از زحمات باقری و تلاش این خانواده بزرگ صنعتی استان که بیش از دو دهه است تمام توان و تلاش خود را در عرصه کار و فعالیت و تولید و ارتقاء سطح صنعت و اشتغال در استان به کار بسته‌اند از خط تولید مجتمع فولاد بویراحمد بازدید و از نزدیک در جریان روند تولید و توسعه طرحهای جانبی این مجموعه صنعتی قرار گرفت.

 



تاریخ انتشار : 30 فروردین 1395 11:40



» اخبار مرتبط:

  • سرمایه‌گذاران کهگیلویه و بویراحمد رغبتی برای گرفتن تسهیلات بانکی ندارند
  • پایش آماری واحدهای صنعتی و معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است
  • سهم 50 درصدی گچساران در سرمایه‌گذاری بالای میلیارد
  • نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای ...
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام