مشروح اخبار


» نخستین ثبت نامی انتخابات خبرگان دراستان فارس ازکدام شهر است؟



درحالیکه برخی گمان می بردند نماینده فعلی استان فارس درخبرگان رهبری وامام جمعه شیراز اولین گزینه ثبت نامی خبرگان دراین استان باشد اما،نام امام جمعه یک شهرستان فارس روز جمعه به عنوان نخستین داوطلب عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات فرمانداری شیراز ثبت شد.


درحالیکه برخی گمان می بردند نماینده فعلی استان فارس درخبرگان رهبری وامام جمعه شیراز اولین گزینه ثبت نامی خبرگان دراین استان باشد اما،نام امام جمعه یک شهرستان فارس روز جمعه به عنوان نخستین داوطلب عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات فرمانداری شیراز ثبت شد.

به گزارش راک نیوز از شیراز ، نماینده حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن موسوی خراسانی امام جمعه آباده واقع در شمال استان فارس جمعه در دومین روز نام نویسی از داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان رهبری و انتخابات هفتم اسفندماه به نمایندگی از وی در ستاد انتخابات شهرستان شیراز نام نویسی کرد.
گزارش ایرنا از ستاد انتخابات وزارت کشور نیز حاکی است که حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید قائدی با حضور در این ستاد مستقر در وزارت کشور برای حوزه انتخابیه فارس نام نویسی کرد.
با توجه به برگزاری همزمان دو انتخابات در اسفند 94، فرمانداری های مرکز هر استان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه انتخابات مجلس خبرگان در آن استان تعیین شده اند.
بر این اساس، نام نویسی و سایر مراحل اجرایی این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه فارس در فرمانداری شهرستان شیراز انجام می شود.
هر یک از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان می توانند با حضور در یکی از مراکز استان برای شرکت در این انتخابات ولو در حوزه انتخابیه دیگر نام نویسی کنند.
فرایند نام نویسی از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه در سراسر کشور آغاز شد که در این روز، ثبت نامی در حوزه انتخابیه فارس صورت نگرفت و نگاه ها برای اعلام داوطلبی بزرگان مجتهد فارس به روزهای آینده موکول شد.
به گفته زین العابدین نیک مرام معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز، پیش بینی می شود که حدود 15 نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه فارس ثبت نام کنند.
حوزه انتخابیه فارس پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
نام نویسی برای این انتخابات در ساعت اداری تا روز چهارشنبه دوم دی ماه در سراسر کشور ادامه دارد.
نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از فردا آغاز می شود.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان جمعه هفتم اسفند 94 در سراسر کشور برگزار می شود. 



تاریخ انتشار : 27 آذر 1394 15:47



» اخبار مرتبط:

  • تا کنون 65 نفر برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت نام ...
  • چندنفر داوطلب احتمالی کاندیداتوری شرکت در انتخابات استان کهگیلویه و بویراح ...
  • تاریخ شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام شد
  • تاریخ تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشوراعلام شد
  • ثبت نام داوطلبان انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler