مشروح اخبار


» کشف اسباب بازی بمبگذاری شده داعش درکاشمر+عکس



فرماندار کاشمر از خنثی‌سازی چهار عروسک بمب‌گذاری شده در این شهرستان خبر داد و گفت: این عروسک‌ها توسط زائران اربعین از عراق وارد کشور شده است.

به گزارش راک نیوز ، فرماندار کاشمر از خنثی‌سازی چهار عروسک بمب‌گذاری شده در این شهرستان خبر داد و گفت: این عروسک‌ها توسط زائران اربعین از عراق وارد کشور شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ صبح امروز تعدادی عروسک مشکوک به جاسازی بمب، توسط مردم شهرستان کاشمر به نیروی انتظامی و سپاه کاشمر تحویل داده شد که با بررسی های به عمل آمده توسط تیم چک و خثنی سپاه ناحیه کاشمر، ۳ عدد از این عروسک ها حاوی چاشنی الکتریکی و مواد منفجره بود که بعد از شناسائی نحوه جاسازی، مواد از داخل اسباب بازی بیرون آورده شد و سپس خنثی گردید.
دقایقی قبل، فرماندار کاشمر با ذکر اطلاعات تکمیلی در این خصوص، از خنثی‌سازی چهار عروسک بمب‌گذاری شده در این شهرستان خبر داد و گفت: این عروسک‌ها توسط زائران اربعین از عراق وارد کشور شده است.
مهدی فروزان اظهار داشت: سه عدد از این عروسک‌ها توسط سپاه و یک فقره توسط نیروی انتظامی کشف و خنثی شده است.
وی با بیان اینکه تعدادی از زائران در ایام اربعین در کشور عراق اقدام به خرید عروسک کرده‌اند گفت: زائران قبل از استفاده از این عروسک‌ها، آنها را تحویل سپاه و یا نیروی انتظامی دهند تا پس از بررسی دقیق با خیال آسوده‌تری از این عروسک‌ها استفاده کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر نیز در همین زمینه به فارس گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی انجام شده از طریق صدا و سیما مبنی بر احتمال وجود بمب در عروسک‌هایی که از عراق توسط زائران به داخل کشور منتقل شده است تعدادی از مردم کاشمر عروسک‌هایی را که از وزن غیر طبیعی برخوردار بود را تحویل سپاه دادند.
علیرضا سازگار با بیان اینکه در بررسی انجام شده وجود بمب در سه عروسک مشاهده شد، خاطرنشان کرد: تیم چک و خنثی سپاه ناحیه کاشمر سه عروسک حاوی چاشنی الکتریکی و مواد منفجره را که در داخل عروسک‌ها جاسازی شده بود خنثی کردند.
وی با اشاره به اینکه نحوه انفجار این عروسک‌ها به وسیله حرارت و یا ضربه زدن تنظیم شده است، یادآور شد: در صورت انفجار هر یک از این عروسک‌ها احتمال کشته‌ شدن 4 تا 6 نفر که در نزدیک این عروسک هستند، وجود دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر با تأکید بر اینکه دو عدد از این عروسک‌ها متعلق به زائران اربعین کربلا از روستای سرحوضک از توابع بخش مرکزی کاشمر و یک عدد دیگر از شهروندان کاشمری بوده است از شهروندان خواست تا اسباب‌بازی‌هایی که از عراق آورده‌اند را به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در اختیار نیروی انتظامی یا سپاه قرار دهند تا پس از بررسی دقیق با خیال آسوده‌تری از آن استفاده کنند.


 



تاریخ انتشار : 21 آذر 1394 02:22



» اخبار مرتبط:

  • کشف اسباب بازی بمبگذاری شده داعش درکاشمر+عکس
  • کشف اسباب بازی بمبگذاری شده داعش درکاشمر+عکس
  • سخنگوی ناجا خبر داد:کشف عروسک‌های عراقی مشکوک در مرز
  • بازداشت 300 زائر ایرانی اربعین در خاک عراق
  • جیگر عروسک شد!+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler