مشروح اخبار


» بهره برداری اورژانس جاده ای شادگان ، خانه بهداشت غورک و خان احمد در هفته دولت



مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت : این شهرستان مجهزترین کلینیک تخصصی پزشکی را در استان دارد .

 

کریم رضایی در بازدید فرماندار و خبرنگاران از کلینیک تخصصی پزشکی تاجگردون در باشت افزود : این کلینیک مجهزترین کلینیک تخصصی پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که حدود 2


بهره برداری اورژانس جاده ای شادگان ، خانه بهداشت غورک و خان احمد در هفته دولت

 

به گزارش راک نیوز  ازباشت ، مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت : این شهرستان مجهزترین کلینیک تخصصی پزشکی را در استان دارد .

 

کریم رضایی در بازدید فرماندار و خبرنگاران از کلینیک تخصصی پزشکی تاجگردون در باشت افزود : این کلینیک مجهزترین کلینیک تخصصی پزشکی در کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که حدود 2 ماه از شروع بکار آن گذشته و هم اکنون10 پزشک عمومی و13 پزشک متخصص در این کلینیک در دو شیفت صبح و عصر مشغول به خدمات دهی هستند .

 

وی اظهار داشت : دستگاههای پزشکی از قبیل سونوگرافی ، تست های ریه ، تست ورزش ، اکو ، بینایی سنجی ، شنوایی سنجی و نوار قلب در این کلینیک وجود دارد .

 

مدیر مرکز بهداشت و درمان شهرستان باشت گفت : با راه اندازی کلینیک تاجگردون دیگر نیازی به مراجعه بیماران به کلینیک های درمانی گچساران و یا شهرهای همجوار وجود ندارد.

 

رضایی همچنین در بازدید از بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان باشت ، پیشرفت فیزیکی این بیمارستان را 50 درصد و زیربنای آن را 3500 متر عنوان کرد .

رضایی گفت : این بیمارستان تمامی شهرستان باشت ، روستاهای اطراف و کوپن را تحت پوشش قرار می دهد . و شامل بخشهای CCU،ICU ، اطفال ، جراحی و اورژانس میباشد .

 

وی اعتبار اولیه این بیمارستان را 60 میلیارد ریال و محل اعتبار آن را ماده 180 اعلام کرد و گفت : با توجه به اینکه پیشرفت این پروژه شش ماه از زمانبندی جلوتر میباشد این پروژه تا مهرماه سال 95 به بهره برداری می رسد .

رضایی در ادامه گفت : از جمعیت 22هزار و 500 نفری شهرستان باشت تاکنون حدود 14هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند .

وی همچنین گفت : حدود 1 سال از شروع برنامه ی مطالعات پژوهشی آینده نگری بیماریهای غیر واگیر (کوهورت ) در شهرستان باشت گذشته است .

 

رضایی در پایان از پیشرفت 100 درصدی اورژانس جاده ای شادگان ، خانه بهداشت غورک و خان احمد خبر داد که در هفته دولت به بهره برداری می رسند .

 

در پایان بازدید از کلینیک تاج گردون و بیمارستان 32 تختخوابی باشت ، از 10 خبرنگار حوزه سلامت تجلیل شد .

گزارش (ز-محمدی)



تاریخ انتشار : 28 مرداد 1394 12:43



» اخبار مرتبط:

  • کلینیک تخصصی زنده‌یاد حاج ظفر تاجگردون در باشت افتتاح شد+تصاویر
  • تاجگردون: بیمارستان باشت از حیث نوع نقشه و خدمات‌رسانی اولین بیمارستان درک ...
  • از افتتاح تاکلنگ زنی درسفر یکروزه استاندار کهگیلویه وبویراحمد به باشت
  • افتتاح کلینیک تخصصی شماره2 دهدشت
  • پلی‌کلینیک تخصصی و اورژانس 115 باشت کلنگ‌زنی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler