مشروح اخبار


» صدور کیفرخواست متهمان اصلی حادثه تیراندازی شب 21ماه رمضان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج



رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از صدور کیفرخواست متهمان اصلی حادثه تیراندازی شب بیست و یکم ماه رمضان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج خبرداد و گفت: دستگاه قضایی در کمتر از 24 ساعت متهمان را شناسایی و دستگیر کرده است


رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از صدور کیفرخواست متهمان اصلی حادثه تیراندازی شب بیست و یکم ماه رمضان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج خبرداد و گفت: دستگاه قضایی در کمتر از 24 ساعت متهمان را شناسایی و دستگیر کرده است

به گزارش راک نیوز از یاسوج ، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی»  با اعلام این خبر اظهارکرد: در این حادثه  به رغم اینکه هیچ گونه مشخصاتی از متهم در اختیار نداشتیم؛ اما توانستیم با همکاری سازمان های امنیتی و انتظامی و حضور پررنگ دادگستری و دادستان در کمتر از 24 ساعت قاتل را شناسایی و محل اختفای وی که در خارج از استان بود را کشف کنیم.

وی همچنین گفت:  دو متهم دیگر این پرونده نیز در حوزه شهرستان گچساران  شناسایی و دستگیر شدند که هر سه نفر در زندان به سر می‌برند.

 رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت عمومی گفت: تحقیقات درباره این پرونده در کمتر از دو هفته انجام و کیفرخواست صادر و پرونده جهت اتخاذ تصمیمات نهایی به دادگاه کیفری یک ارسال شده است.

مزارعی در ادامه اختلافات گذشته باقی مانده و حل و فصل نشده، پایین بودن آستانه صبر و تحمل، وجود برخی مسایل فرهنگی و برخورد نشدن قاطع و بازدارنده با عاملان نزاع‌ها را از جمله دلایل بروز نزاع دسته جمعی در این استان عنوان کرد.

گفتنی است ساعت سه بامداد روز 21 رمضان 5 پسر جوان در بلوار امام خمینی شهر یاسوج از سوی یک نفر هدف تیر اندازی قرار گرفت که این حادثه یک نفر کشته و 5 زخمی داشت .



تاریخ انتشار : 4 مرداد 1394 03:11



» اخبار مرتبط:

  • علت اصلی حادثه خونین ۱۷ تیر یاسوج چه بود ؟
  • عامل اصلی تیراندازی یاسوج دستگیر شد
  • دادستانی به جد پیگیر قضایی و کارشناسی حادثه تیراندازی یاسوج است
  • فرمانده انتظامی کهگیلویه وبویراحمد:عاملان اصلی حادثه تیراندازی یاسوج درگچسا ...
  • قطع شدن مچ دست مرد جوان در نزاع
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام