مشروح اخبار


» از بی‌ام‌و جنجالی در ایران چه خبر؟ + تصاویر



واردات بی‌ام‌دبلیو i8 که گفته می‌شود یکی از پیشرفترین خودروهای جهان است که تاکنون وارد بازار ایران شده در حالی خبرساز شد که بررسی‌ها نشان می‌دهد برخلاف اینکه گفته شده بود تنها تعداد محدودی از این خودرو وارد کشور شده اما این روزها در برخی نمایشگاه‌های پایتخت بین یک تا چهار دستگاه بی‌ام دبلیو i8 به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش راک نیوز ، این موضوع نشان می‌دهد که ورادت این خودرو محدود نیست و در حالی که پیش از این رئیس کل گمرک گفته بود تنها سه دستگاه از این خودرو که جزو سهمیه ورزشکاران قهرمان بوده، وارد کشور شده، برخی از فروشندگان این خودروها معتقدند چند دستگاه بی‌ام دبلیو i8 با مجوز جانبازی هم وارد کشور شده‌ است.
اما بر اساس تازه‌ترین اطلاعات، این خودروی جنجالی بیشتر از این رقم‌ها در نمایشگاه‌ها عرضه شده و با اینکه زمان اندکی از ورود این خودرو هیبریدی به بازار ایران می‌گذرد، تاکنون استقبال بسیاری از این محصول تازه وارد بی‌ام‌و نشده است و برخی از فعالان بازار معتقدند تاکنون تنها یک دستگاه از این خودرو فروخته شده است.
با این وجود در نمایشگاه‌های مرکز شهر در کنار خودروهای لوکس‌ کمپانی‌های دیگر، این خودرو هیبریدی جنجالی نظر بسیاری از مردم را به خود جلب کرده و حتی یکی از نمایشگاه‌ها، چهار دستگاه از همین خودرو را با رنگ‌های سفید، مشکی و آبی به نمایش گذاشته شده که افراد بسیاری را به تماشای خود می‌کشاند.
با این حال این خودروها در بدو ورود به بازار داخلی ایران در سایت‌های آنلاین حدود سه میلیارد تومان قیمت‌گذاری شدند در حالی که همین شایعه بود که طرفداران پر و پا قرص خودروهای لوکس را پراند زیرا این خودرو هم‌اکنون در بازار حداقل یک میلیارد و 700 تا 800 هزار تومان فروش می‌رود.
به اعتقاد فعالان بازار خودروهای هیبریدی فعلاً قیمت‌گذاری نشده‌اند و این واردکننده‌ها هستند که قیمت آنها را تعیین می‌کنند و بیشتر نمایشگاه‌داران معتقدند اگر واردکننده‌ای قصد داشته باشد زودتر به سود و سرمایه خود برسد، ممکن است این خودرو را با قیمت پایین‌تری هم تا حدود یک میلیارد و 500 بفروشد.
 با این وجود دیگر خبری از قیمت سه میلیارد تومانی این خودرو در بازار نیست.اما بازار خودرو همیشه تشنه ورود جدیدترین‌ مدل‌های خودرو است و اگر مشتریان متوجه شوند خودرویی با قیمت بیش از ارزش خود عرضه شده دیگر تمایلی به خرید آن نشان نمی‌دهند. همین وضعیت برای بی ام دبلیو i8 صدق می‌کند. در حال حاضر استقبالی از این خودروهای هیبریدی صورت نگرفته و این مساله می‌تواند ناشی از وضعیت نامناسب بازار یا قیمت بالای این خودرو باشد.




تاریخ انتشار : 14 تیر 1394 22:23



» اخبار مرتبط:

  • تبعات انحصاری شدن واردات خودرو !
  • تبعات انحصاری شدن واردات خودرو !
  • کاهش قیمت خودروهای وارداتی + جدول
  • مدیرعامل سایپا: هیچ ماشینی نمی تواند با پراید رقابت کند
  • حذف تعرفه واردات برخی خودروها به گمرک اعلام شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler