مشروح اخبار


» آموزش وپرورش پایان فعالیت آموزشی در سال 93 رااعلام کرد/برخی مدارس 23وبرخی 24اسفند تعطیل ....



از آن‌جا که امسال 28 اسفند مصادف با روز پنج‌شنبه است و تمام مدارس کشور پنج‌شنبه‌ها تعطیل هستند، قاعدتاً چهارشنبه 27 اسفند پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال 93 است اما برخی از مدارس کشور یک‌شنبه 24 اسفند و برخی دیگر دوشنبه 25 اسفند را پایان فعالیت آموزشی در سال 93 اعلام کرده‌اند.

برخی از مدارس نیز بر اساس درخواست اولیا، در هفته پایانی


هفته پیش رو آخرین هفته فعالیت مدارس در سال93 است. طبق تقویم کشور 28 اسفند پایان فعالیت کاری و آموزشی در سال جاری است.

به گزارش راک نیوز ؛ از آن‌جا که امسال 28 اسفند مصادف با روز پنج‌شنبه است و تمام مدارس کشور پنج‌شنبه‌ها تعطیل هستند، قاعدتاً چهارشنبه 27 اسفند پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال 93 است اما برخی از مدارس کشور یک‌شنبه 24 اسفند و برخی دیگر دوشنبه 25 اسفند را پایان فعالیت آموزشی در سال 93 اعلام کرده‌اند.

برخی از مدارس نیز بر اساس درخواست اولیا، در هفته پایانی اسفند برنامه آموزشی نخواهند داشت، اما مدارس باز هستند.

رسول پاپایی معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش درخصوص پایان فعالیت آموزشی مدارس در سال 93 اظهار داشت: طبق قانون تعطیلی مدارس بر اساس تقویم رسمی کشور مشخص می‌شود و هر نوع تعطیلی مدارس به غیر از تعطیلات رسمی، شرایط اضطراری مانند آلودگی هوا یا بارش برف و یخبندان غیرقانونی است بنابراین تمام مدارس موظف به رعایت قانون هستند و تعطیلی خارج از این موارد مجاز نیست.

وی افزود:‌بخشی از فرهنگ تعطیلی نیز مربوط به خانواده‌هاست یعنی خانواده‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا ساعات آموزش دانش‌آموزان به طور کامل اجرا شود. معلمان و کادر مدرسه تا روز 27 اسفند در مدارس حضور دارند و خانواده‌ها باید برای برگزاری کلاس‌های درس و ساعات آموزش دانش‌آموزان همکاری کنند.

به گزارش تسنیم، اسفندیار چهاربند مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران نیز با اشاره به دایر بودن مدارس تا 27 اسفند گفت: آموزش و پرورش بر استفاده حداکثری از ساعت مفید آموزش تأکید دارد و به تمام مدارس شهر تهران ابلاغ کرده‌ایم که کلاس‌های درس تا 27 اسفند دایر باشد. تعطیلی زودهنگام مدارس به هیچ عنوان و بهانه ای قابل قبول نیست و این کار تخلف اداری محسوب می‌شود.



تاریخ انتشار : 23 اسفند 1393 14:29



» اخبار مرتبط:

  • پیک نوروزی ۹۴ در برخی مدارس آمد!+تصویر
  • خبرروابط عمومی آموزش و پرورش درمورد بین‌التعطیلی هقته آینده
  • پذیرش دانش‌آموز در مدارس شاهد دهدشت بدون در نظر گرفتن امتیاز
  • شنبه ۲۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس روز شنبه 21 بهمن تعطیل نیست
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام