مشروح اخبار


» احضار هادی غفاری به دادگاه/واکنش به اظهارات امام جمعه موقت شیراز



هادی غفاری گفت: رضوی اردکانی کلمه ای در جهت حق و باطل بیان نمی کرد اما اکنون میدان یافته است. ما گاهی به شوخی می گوییم مفتیانی هستند که حرف مفت می‌زنند اما مفتی حرف نمی‌زنند. به تعبیری دیگر پست و مقامشان در گرو حرف‌های بی‌ربطی است که می‌زنند.


 

هادی غفاری گفت: رضوی اردکانی کلمه ای در جهت حق و باطل بیان نمی کرد اما اکنون میدان یافته است. ما گاهی به شوخی می گوییم مفتیانی هستند که حرف مفت می‌زنند اما مفتی حرف نمی‌زنند. به تعبیری دیگر پست و مقامشان در گرو حرف‌های بی‌ربطی است که می‌زنند.

 

 

به گزارش راک نیوز ، "هادی غفاری" با اشاره به پیامدهای سفر هفته گذشته‌اش به شیراز، از احضار خود به دادگاه ویژه روحانیت خبر داد و گفت: علت احضار، به سخنرانی بنده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برمی‌گردد.

 

وی در گفتگو با ایسکا افزود: دادگاه ویژه روحانیت من را احضار کرد. دادستان هم فرد محترمی بود. به او گفتم متن صحبت‌های من ضبط شده است، کجای حرف های من ایراد داشته او گفت: اینجا نوشته شما تشویش اذهان عمومی کرده اید و گفتم دعوت به تقوا و فضیلت و خدا ترسی آیا تشویش اذهان عمومی است؟

 

غفاری با اشاره به اظهاراتش در دادگاه ویژه روحانیت در خصوص وقایع 88 گفت: توضیحات لازم و جزئیات را ارائه کردم و این ماجرا ختم به خیر شد.

 

وی در ادامه با توهین به امام جمعه موقت شیراز گفت: ناچارم بگویم که امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه با بد اخلاقی تمام درباره من صحبت کرد او می گفت از دوره اول مرا می‌شناسد. اتفاقا در دوره اول منافقین داشتند کشور ما را میخوردند و زندگی ما ایستادن در برابر منافقین بود.

 

غفاری در ادامه اهانت‌های خود گفت: دوره اول مجلس را به خاطر دارم. رضوی اردکانی کلمه ای در جهت حق و باطل بیان نمی کرد اما اکنون میدان یافته است. ما گاهی به شوخی می گوییم مفتیانی هستند که حرف مفت می‌زنند اما مفتی حرف نمی‌زنند. به تعبیری دیگر پست و مقامشان در گرو حرف‌های بی‌ربطی است که می‌زنند.

 

وی در پایان با بیان اینکه وزارت علوم باید سخنران را در جریان جو دانشگاه قرار دهد، خاطرنشان کرد: ابتدا اجازه برگزاری چنین مراسمی را ندهند یا از مراجع قانونی تضمین امنیت سخنران را حفظ کنند.

 



تاریخ انتشار : 4 دی 1393 14:21



» اخبار مرتبط:

  • امام‌ جمعه موقت شیراز: هادی غفاری با لباس مبدل از شیراز فرار کرد/ اگر فرار ...
  • ۶ ایستگاه مترو شیراز آماده بهره‌برداری است
  • اعدام 5 نفر در ملأ‌عام دراستان فارس
  • یک کهگیلویه و بویراحمدی سخنران قبل از خطبه نماز جمعه تهران (+عکس)
  • آتش گرفتن سیلندر گاز در شیراز 5 نفر را مجروح کرد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام