مشروح اخبار


» جراحی رایگان چشم در منطقه محروم دیشموک کهگیلویه توسط وزیر بهداشت



مدیر اجرایی نورآوران سلامت با اشاره به حضور وزیر بهداشت و انجام تعدادی از عمل‌های جراحی چشم در دیشموک گفت:


امیرحسین جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گروه نورآوران سلامت از زمان استقرار در بخش دیشموک از توابع کهگیلویه و بویراحمد به بیش از 6 هزار نفر خدمات درمانی رایگان ارائه داده است.

مدیر اجرایی نورآوران سلامت تصریح کرد: کلینیک‌های سیار چشم‌پزشکی و دندان‌پزشکی نورآوران سلامت مجهز به تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای انجام معاینه کامل است.

جعفری با بیان اینکه تجهیزات و لوازم این کلینیک‌ها مطابق با استانداردهای یک کلینیک مجهز است، افزود: دستگاه‌های تشخیصی و پاراکلینیکی متعددی در کلینیک سیار چشم‌پزشکی وجود دارد که بر حسب نیاز قابل تغییر یا افزایش خواهند بود.

مسئول فنی کلینیک‌های نورآوران سلامت با اشاره به تجهیزات پیشرفته کلینیک دندان‌پزشکی این بنیاد خیریه خاطرنشان کرد: در کلینیک دندان‌پزشکی در کنار اتاق پذیرش و استراحت یک سالن و دو دستگاه یونیت دندانپزشکی به همراه وسایل و لوازم دندانپزشکی وجود دارد و با استفاده از امکانات موجود در آن، همه خدمات دندانپزشکی قابل انجام است.

جعفری با بیان اینکه نورآوران سلامت از فروردین‌ماه سال‌جاری در دیشموک مستقر شده‌اند، افزود: تیم‌های پزشکی در این مدت خدمات مختلف درمانی در دو بخش دندانپزشکی و چشم‌پزشکی به مردم منطقه محروم این بخش ارائه می‌دهند.

وی از ویزیت رایگان بیش از 6 هزار و 400 نفر در کلینیک‌های نورآوران در دیشموک خبر داد و گفت: تاکنون هزار و 750 نفر در بخش دندانپزشکی و 4 هزار و 500 نفر در بخش چشم‌پزشکی معاینه و درمان شده‌اند.

جعفری انجام 210 عمل جراحی چشم را از دیگر خدمات این گروه در بخش دیشموک دانست و تصریح کرد: 200 عمل جراحی دیگر نیز به مدت یک هفته در دو تیم اتاق عمل انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به حضور وزیر بهداشت و انجام تعدادی از عمل‌های جراحی چشم گفت: این هفته هاشمی با حضور در دیشموک تعدادی از افراد در نوبت عمل را جراحی خواهد کرد.



تاریخ انتشار : 27 خرداد 1393 01:35



» اخبار مرتبط:

  • نخستین عمل جابه‌جایی گوش در شیراز انجام شد
  • سوزن خیاطی در معده زن جوان
  • راه‌اندازی فرستنده دیجیتالی در دیشموک و چاروسا
  • تولد در تراکتور! /اتفاقی که در کهگیلویه وبویراحمد رخ داد
  • رئیس جدید بیمارستان تخصصی مهر برازجان معرفی شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler