مشروح اخبار


» مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است



علی الهامی در نشست با اعضای شورای‌های شهر اظهار کرد: شورا‌ها باید همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات مردم و شهر به کار گیرند.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد: 


علی الهامی در نشست با اعضای شورای‌های شهر اظهار کرد: شورا‌ها باید همه تلاش خود را در راستای رفع مشکلات مردم و شهر به کار گیرند.

به گزارش (حسن آرمند )خبرنگار راک نیوز ؛ رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی عنوان کرد: آب اولین نیاز هر جامعه‌ای بوده و طبیعی است رفع مشکل آب چه در شهرها و چه در روستاها باید اولویت کاری قرار گیرد.

الهامی خاطرنشان کرد: آب در شهرهای قلعه‌رئیسی نه تنها قابل شرب نیست بلکه در مواردی برای استحمام مردم نیز مشکل‌ساز است.

عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی تصریح کرد: به گونه‌ای که برخی پزشکان رواج برخی بیماری‌های پوستی در بین مردم قلعه‌رئیسی را ناشی از آب بی‌کیفیت می‌دانند و به بعضی از بیمارانی که با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند توصیه می‌کنند برای استحمام از آبی غیر از آب لوله‌کشی استفاده کنند.

وی افزود: معضل و مشکلات آب شرب در قلعه‌رئیسی یکی از مسائل جدی است و خدمت‌رسانی در این زمینه باید بسیار سریع انجام گیرد.

الهامی گفت: آب آشامیدنی که مردم این شهر در دو سال پیش استفاده می‌کردند بسیار با کیفیت‌تر از آب آشامیدنی جدید است و باید برای رفع این مشکل هر چه سریع‌تر چاره‌ای اندیشید.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی تاکید کرد: با وجود توانمندی‌های موجود در شهرستان و بخش چاروسا که بسیاری چشمه‌های با آب گوارا وجود دارد ولی متاسفانه آب خود شهر قلعه‌رئیسی با مشکل مواجه است که نیاز است مسئولان آب فاضلاب با دقت بیشتری به این امر توجه کنند.

عضو شورای شهر قلعه‌رئیسی در پایان متذکر شد: از سوی آزمایشگاه‌های کشور آلوده بودن آب قلعه‌رئیسی تأیید شده ولی متاسفانه مسئولان آب و فاضلاب شهری از این آب به عنوان با کیفیت‌ترین آب از آن حرف می‌زنند



تاریخ انتشار : 16 اردیبهشت 1393 23:25



» اخبار مرتبط:

  • قدرشناسی شورای شهر قلعه رئیسی باتجلیل از معلمان
  • تقاطع غیر هم‌سطح شهری گچساران افتتاح شد
  • مشکلات دست و پاگیر سه‌گانه در حوزه پژوهش/60 طرح پژوهشی استان اجرایی می‌شوند
  • شهردار قلعه‌رئیسی گفت: باید گفت مردم در حال فرار از قلعه‌رئیسی هستند نه مها ...
  • خواب رزمنده در خیبر+عکس
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler