مشروح اخبار


» امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی حکمی از سوی دبیر جشنواره سی و دوم فیلم فجر، امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی حکمی از سوی دبیر جشنواره سی و دوم فیلم فجر، امین کمالوندی مدیر بخش استانی جشنواره سی و دوم فیلم فجر شد.

به گزارش راک نیوز ؛ امین کمالوندی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: از روز 8 بهمن امسال فروش بلیط فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر در یاسوج اکران می‌شود آغاز خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فروش بلیط اکران 20 فیلم جشنواره سی و دوم فیلم فجر در محل هتل آریو برزن و مجتمع فرهنگی اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

این مسئول در خبری دیگر از برگزاری جشنواره فیلم فجر در یاسوج، از انتصابی جدید خبر داد و گفت: با حکم علی‌رضا رضاداد دبیر جشنواره امسال فیلم فجر به عنوان دبیر استانی جشنواره فیلم فجر امسال برگزیده شدم.

مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر، اکران تعداد 20 فیلم از جشنواره فیلم فجر در یاسوج را فرصتی خوب برای معرفی هر چه بیشتر استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

وی ابراز داشت: فیلم‌هایی از کارگردانان مطرح کشور در این جشنواره در یاسوج به نمایش در می‌آیند که باید از این حضور استفاده لازم را ببریم و تبادل افکار و اندیشه‌ها را داشته باشیم.

این مسئول فرهنگی، جایگاه رسانه در این چند روز برگزاری جشنواره در یاسوج را با اهمیت دانست و گفت: از رسانه‌ها به خصوص در فضای مجازی می‌خواهیم که همانند گذشته با همه توان وارد شوند و استان را با همه ظرفیت‌های فرهنگی و هنری که دارد معرفی کنند.

کمالوندی در همین خصوص افزود: در هر اکرانی از این 20 فیلم برای هر تیم یک صندلی برای اهالی رسانه گذاشته‌ایم تا فیلم را ببینند و یک بخش هم مربوط به صندلی اهالی نقد است که افرادی همانند هادی محقق که سال گذشته با فیلم خود به جشنواره فیلم فجر راه یافته بود حضور خواهند داشت.

وی گفت: در این 10 روز 20 جلسه نقد یعنی روزی دو جلسه برگزار می‌کنیم و در کنار آن هم کارگاه‌های آموزشی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که روزانه 6 سانس اکران را خواهیم داشت از یک اکران در صبح و 5 اکران در عصر همان روز خبر داد.

این مسئول گفت: تاکنون 70 درصد فیلم‌هایی که باید به مناسبت میزبانی یاسوج در این شهر به نمایش درآیند مشخص شده‌اند.

 

مدیر بخش استانی جشنواره فیلم فجر ادامه داد: 20 فیلم در مدت 10 روز در این استان اکران می‌شوند که فیلم‌های کارگردانان بزرگی در این 20 اکران را خواهیم داشت.

این مسئول گفت: تاکنون اکران فیلم‌های کارگردانانی همچون فریدون جیرانی، رخشان بنی‌اعتماد، کیومرث پوراحمد با مضمون دفاع مقدس، رضا عطاران، کیانوش عیاری و حمید نعمت‌الله در این جشنواره و در یاسوج حتمی شده است.

کمالوندی افزود: این فیلم‌ها که بخش سودای سیمرغ جشنواره و بخش مسابقه ایران هستند برای نخستین‌بار در یاسوج به اکران در خواهند آمد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری این جشنواره در سطوح ملی بیش از پیش معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این ماه که تقریبا بهار هنر استان است از همه مسئولان استانی انتظار داریم بیش از پیش ما و عرصه هنر را در زمینه‌های مختلف برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره یاری کنند.



تاریخ انتشار : 7 بهمن 1392 11:32



» اخبار مرتبط:

  • چ» حاتمی‌کیا و "ع"یاسوجی ها دریک سینما /در سومین روز از اکران فیلم‌های ف ...
  • رویکرد متفاوت سینمادوستان یاسوجی به فیلم‌های عطاران و افشارزاده
  • "معراجی ها"راهی یاسوج شدند/"چ"کلافروخته شد+آخرین خبرها ازجشنواره فجر در ...
  • کارگردان جوان دهدشتی در جشنواره فیلم فجر امسال
  • اکران فیلمهای جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در یاسوج پایان یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler