مشروح اخبار


» پایان سریال «آوای باران» تغییرکرد + تصاویر جدید و دیدنی از پشت صحنه آوای باران



حسین سهیلی‌زاده - کارگردان سریال «آوای باران» - تصویربرداری سکانس‌های مربوط به قسمت 36 این مجموعه را دوم بهمن‌ماه با حضور در لوکیشن خانه‌ی «نادر» به پایان رساند.

کارگردان سریال «آوای باران» در این‌باره به خبرنگار ایسنا که در پشت صحنه‌ی سریالش حاضر شده بود، گفت: تصویربرداری بخش‌های پایانی این مجموعه یک روز قبل از پایان پخش سریال یعنی سه‌شنبه‌،


 به گزارش راک نیوز ؛ حسین سهیلی‌زاده - کارگردان سریال «آوای باران» - تصویربرداری سکانس‌های مربوط به قسمت 36 این مجموعه را دوم بهمن‌ماه با حضور در لوکیشن خانه‌ی «نادر» به پایان رساند.

کارگردان سریال «آوای باران» در این‌باره به خبرنگار ایسنا که در پشت صحنه‌ی سریالش حاضر شده بود، گفت: تصویربرداری بخش‌های پایانی این مجموعه یک روز قبل از پایان پخش سریال یعنی سه‌شنبه‌، هشتم بهمن، به پایان می‌رسد.

سهیلی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: پخش آخرین قسمت از «سریال آوای باران» نهم بهمن‌ماه به روی آنتن خواهد رفت.

تصاویر جدید و دیدنی از پشت صحنه آوای باران

سام درخشانی، الهام چرخنده و سیاوش خیرابی از جمله بازیگرانی بودند که در سکانس‌های مربوط به قسمت 36 سریال «آوای باران» مقابل دوربین رفتند.

حسین سهیلی‌زاده با هدف ایجاد جذابیت بیش‌تر برای مخاطبان پایان فیلم‌نامه سریال «آوای باران» را تغییر داده است.

 تصاویر جدید و دیدنی از پشت صحنه آوای باران

سلیمانی به عنوان دستیار کارگردان این مجموعه درباره‌ی علت تغییر پایان فیلم‌نامه‌ی «آوای باران» به ایسنا گفت: این تغییر در راستای سلیقه‌ی مخاطبان صورت گرفته است.

تصویربرداری سریال «آوای باران» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده همچنان ادامه دارد و گروه تولید هم‌زمان با فشردگی زیاد کار، سریال را به پخش می‌رسانند.

 تصاویر جدید و دیدنی از پشت صحنه آوای باران

این مجموعه کاری از گروه اجتماعی شبکه‌ی سه سیماست که توسط سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور نوشته شده است و بازیگرانی چون: حمیدرضاپگاه، سام درخشانی، الهام چرخنده، امیر دژاکام، سیاوش خیرابی، سپیده خداوردی و ... در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

تصاویر جدید و دیدنی از پشت صحنه آوای باران

«آوای باران» در 40 قسمت 45 دقیقه‌یی به تهیه‌کنندگی سیدمحمد هاشمی اصل روزهای پایانی پخش خود را سپری می‌کند.

تصاویر جدید و دیدنی از پشت صحنه آوای باران

این سریال داستان زندگی طاها ریاحی - تاجر دارو - را به تصویر می‌کشد که با بروز اتفاقاتی زندگی‌اش دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. در این سریال زندگی کاراکترها در دو مقطع زمانی دهه‌ی 70 و حال حاضر روایت شده است.



تاریخ انتشار : 6 بهمن 1392 11:22



» اخبار مرتبط:

  • آگهي ترحيم «شكيب» بر ديوارهاي سپيدان! +عکس
  • عکسهای نیلوفر پارسا بازیگر سریال آوای باران
  • سوتی بسیار عجیب در سریال آوای باران (عکس)
  • پایان سریال «زمانه» چگونه است!
  • .غلط املایی در تیتراژ یک سریال تلویزیونی!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام