مشروح اخبار


» فعالیت پیست اسکی کاکان یاسوج آغاز شد



پیست اسکی کاکان یاسوج پس از بارش های سنگین اخیر برف و بازگشایی کامل محور یاسوج - کاکان فعالیت خود را از روز جمعه و با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و متولیان امور ورزشی کهگیلویه وبویراحمد و برخی علاقمندان به این رشته ورزشی آغاز کرد.


پیست اسکی کاکان یاسوج پس از بارش های سنگین اخیر برف و بازگشایی کامل محور یاسوج - کاکان فعالیت خود را از روز جمعه و با حضور جمعی از مسوولان اجرایی و متولیان امور ورزشی کهگیلویه وبویراحمد و برخی علاقمندان به این رشته ورزشی آغاز کرد.
به گزارش راک نیوز ؛  رییس هیات اسکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیست اسکی کاکان یاسوج با وجود کمبود امکانات و مشکلات ولی با همت و تلاش هیات اسکی استان هم اکنون آماده استقبال از ورزشکاران و علاقمندان به این ورزش مفرح است.

وی با اشاره به برخی مشکلات پیست اسکی کاکان افزود: بسیاری از امکانات این پیست فرسوده و کارایی خود را از دست داده اند.

خدابخش امیری افزود: پیست کوپ ، بالابر، تل اسکی و اسنوبرد پیست اسکی یاسوج نیازمند ساماندهی و بازسازی است.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال برخی ورزشکاران و علاقمندان به این رشته مفرح ورزشی در کشور و حتی برخی کشورهای حوزه خلیج فارس ضروری است مسوولان و متولیان امور اجرایی و ورزشی نسبت به رفع مشکلات موجود این پیست اقدام کنند.

وی نبود فنس کشی مناسب ، نداشتن بالابر و پیست کوپ ، نبود پارکینگ و برخی امکانات رفاهی را از مهمترین مشکلات این پیست اعلام کرد.

وی ابراز داشت: با تامین امکانات و رفع مشکلات موجود امکان برگزاری مسابقات مختلف ملی و حتی بین المللی در این رشته و رده های مختلف سنی وجود دارد.

امیری ابراز داشت: وعده های فراوانی در دولت گذشته از سوی مسوولان و متولیان امور داده شد ولی هیچ یک از آن وعده ها تاکنون اجرایی نشده است.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی اسکی در پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد و افزود: آموزش برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی به صورت رایگان و برای کارکنان دستگاه های اجرایی با 20درصد تخفیف ارایه می شود.

پیست اسکی کاکان با ۱۵۰۰ متر طول ، ۶۰۰ متر عرض و با ارتفاع ۲۸۵۰ متر از سطح دریا در 18 کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع است.



تاریخ انتشار : 27 دی 1392 22:43



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره منطقه ای برف با حضور 5 استان در یاسوج برگزار می شود
  • استقبال از برف بازی واسکی در پیست کاکان یاسوج+تصویر
  • بارش نخستین برف پاییزی پیست اسکی کاکان یاسوج را سفید پوش کرد
  • مرگ مشکوک نگهبان پیست اسکی کاکان یاسوج
  • برگزاری جشنواره مجسمه‌های برفی در پیست اسکی کاکان یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler