مشروح اخبار


» مدیرکلی که از زحمات خودش تقدیر کرد!+ انتصاب جدید درگچساران



دراین مراسم آقای مدیر، تعامل با مدیران ادارات و نهادها، پیگیری جدی برای اجرایی شدن مصوبات کارگروه‌ها و کمیته‌های اشتغال، بررسی کارگاه‌‌‌‌ها با هدف دستیابی و اجرایی کردن رویکردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از مهم‌ترین موضوعات مورد تأکید عنوان کرد.

مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان پیش از ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش راک نیوز ؛ در این مراسم از صابر مظاهری رئیس سابق این اداره قدردانی و بیژن مهدی‌پور به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

صابر مظاهری هم‌اکنون مدیرکلی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد را برعهده دارد.

بیژن مهدی‌پور، بازرس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی گچساران بوده که با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره منصوب شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد امروز با اشاره به این انتصاب اظهار کرد: با توجه به بالابودن نرخ بیکاری در گچساران تلاش مدیران و مجموعه این اداره باید در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان این شهرستان باشد.

صابر مظاهری ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری را از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان دانست و گفت: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار بسته است.

وی تعامل با مدیران ادارات و نهادها، پیگیری جدی برای اجرایی شدن مصوبات کارگروه‌ها و کمیته‌های اشتغال، بررسی کارگاه‌‌‌‌ها با هدف دستیابی و اجرایی کردن رویکردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را از مهم‌ترین موضوعات مورد تأکید عنوان کرد.

مظاهری تلاش‌ مضاعف دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای کامل تعهدات اشتغال خود در سال جاری را امری بسیار مهم عنوان کرد و همکاری مدیران در این زمینه را خواستار شد.
گفتنی است پس از اختلافات کرمی رئیس سابق این اداره با زینل زاده مدیرکل اسبق اداره کل ،مظاهری تصدی اداره کار گچساران را برعهده گرفت وپس از عزل زینل زاده مدیرکل  اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفت.



تاریخ انتشار : 8 آبان 1392 17:49



» اخبار مرتبط:

  • مدیریت یک اداره کل از آن گچسارانی به این گچسارانی +عکس
  • به مناسبت هفته تعاون صورت گرفت:همایش بزرگ پیاده‌روی در دهدشت
  • کهگیلویه بیشترین آمار بیکاران را دارد!/قابل توجه بعضی ها!!!
  • وام 30 میلیون تومانی برای عشایر
  • تاجگردون دست به کلنگ در گچساران/کلنگ زنی مجتمع ورزشی کارگران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام